
ajsantanyi.net 06/05/2025 - 15:51:21 | ![]() ![]() |

Una trentena de tractors passen la ITV al municipi de Santanyí
Aquest dimarts dematí, una trentena de tractors de pagesos del municipi de Santanyí han passat la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) sense haver-se de desplaçar fora del terme. Gràcies a la coordinació de l’Ajuntament de Santanyí amb el servei mòbil d’ITV, la unitat s’ha desplaçat fins al municipi per facilitar aquest tràmit essencial per al sector agrari.
Es tracta d’un servei que, any rere any, permet als propietaris de vehicles agrícoles complir amb la normativa de manera més àgil i còmoda, evitant desplaçaments llargs i guanyant en eficiència. L’agent de vigilància rural del municipi és l’encarregat de fer la coordinació amb els pagesos perquè tot el procés es desenvolupi amb normalitat.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha volgut agrair “la tasca dels inspectors i la bona disposició del servei d’ITV per venir fins al municipi. Sabem que per als nostres
pagesos això és una ajuda molt gran, perquè simplifica molt les coses. Des de l’ajuntament continuarem apostant per apropar els serveis als veïnats i fer més fàcil el seu dia a dia”.
Aquest tipus d’iniciatives formen part del compromís del consistori amb el suport al sector primari i amb l’equilibri territorial, afavorint que tots els nuclis i àrees rurals tenguin accés als serveis bàsics de manera directa i pròxima.


- Detienen a una mujer en Manacor por haber sustraído joyas en un domicilio de Porto Cristo en el que trabajaba, relojes, pulseras, anillos y varias piezas de oro y plata de gran valor (11.000 €)
- Preguntas del PP al Pleno de Manacor: Inundaciones en Porto Cristo; Presupuesto Municipal de 2026; Tiempos en estos momentos de la concesión de licencias urbanísticas?
- Preguntas al Plenario de VOX Manacor: Reubicar aparcamientos de plaza Ramón Llull; Punto Verde de Porto Cristo, para cuando; Detalle de los trabajos de la desbrozadora en caminos
- Antoni Vidal Ferrando presenta al Teatre Principal de Santanyí el seu nou poemari, Entre dues fosques
- El presidente del Consell de Mallorca recibe a la comitiva del Dijous Bo de Inca
- A SUS 95 AÑOS CATALINA RIERA COSTA PARTICIPARA EN EL CTO BALEAR DE TIRO CON HONDA FEDERADO
- El PP de Inca activa su proceso de renovación con la mirada puesta en 2027
- L’Ajuntament de Manacor avança en les obres de la nova coberta amb plaques solars a Na Capellera. Adjudicat a la mercantil Melchor Mascaró té un cost total de 661.368 €
- Pleno Manacor lunes 10 de noviembre 19h: Facturas sin contrato; Prórroga extinción de incendios; Plan de Gestión Ética de Colonias Felinas; Pacto de hermanamiento con Girona; Mociones; Preguntas y ruegos
- Felanitx: L’Ajuntament autoritza al Consell de Mallorca la demolició de dues edificacions en ruïnes i sense valor patrimonial del Sindicat, té un cost de 7.500 euros








































