
ajsantanyi.net 08/06/2026 - 12:32:06 | ![]() ![]() |

Portopetro presenta el programa complet de les Festes de Sant Joan 2026
Del 14 al 28 de juny, el nucli costaner de Portopetro viurà les seves esperades Festes de Sant Joan 2026, amb un programa farcit d'activitats esportives, musicals, tradicionals i familiars que ompliran els carrers d'alegria i convivència. Enguany, les celebracions tindran un significat molt especial amb la inauguració de la nova Plaça-Mirador, un espai remodelat que neix com a punt de trobada per a tot el poble.
La festivitat començarà el diumenge 14 de juny amb la XVIII Cursa Popular de Sant Joan. A partir del divendres 19, es reprendran els actes amb la neteja del fons marí al Caló des Moix, el pregó de festes a càrrec d'Antònia Adrover Vadell i el concert de la Banda Municipal de Música de Santanyí i la Banda Adagio de Cala d'Or.
La programació inclou actes per a totes les edats com jocs infantils, el musical del Rey León, la pujada al pal ensabonat, la Festa Holi, el II concurs de coques dolces i el tradicional sopar a la fresca vestits de blanc amb la nit d'havaneres dels Arpellots. El dia de Sant Joan es farà la missa i l'homenatge a les parelles que celebren les bodes d'or, i els darrers dies comptaran amb ballada popular, la gran verbena amb Enrockats i els DJ Titi i Mateu d'es Taller, i el teatre de Pometes Teatre al Club Nàutic.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha convidat tothom a participar: «Les festes de Portopetro són una mostra viva de les nostres arrels. Agraïm a totes les entitats i voluntaris que fan possible un programa tan complet, i estam molt contents de compartir aquests dies de celebració amb veïnats i visitants».
Per la seva banda, la representant de batlia a Portopetro, Joana Adrover, ha destacat la importància del nou espai compartit: «Sant Joan marca l'inici de l'estiu i enguany estrenam la Plaça-Mirador. Convidam tothom a sortir al carrer, a participar i a gaudir de tot allò que hem preparat amb molta il·lusió».
Amb un programa ric en activitats i una gran implicació local, les Festes de Sant Joan de Portopetro tornen a ser una cita imprescindible dins el municipi.


- Manacor: Coalició per Mallorca denuncia la incompetència del govern de Miquel Oliver i la manca de voluntat negociadora del PP al Consell. Obres encallades, convenis pendents i milions d’euros compromesos
- CAEB ofrece colaboración al Govern y reitera la necesidad de impulsar nuevas medidas ante la escalada de la inflación
- PIMECO INFORMA DE NUEVAS AYUDAS DEL FOGAIBA PARA LA CONSERVACIÓN Y MEJORA DE EXPLOTACIONES AGRARIAS
- El comerç de Manacor et convida al concert de Manu Guix. Les persones que facin compres al petit comerç entre el 13 i el 20 d’octubre podran aconseguir entrades que tendrà lloc el 13 de novembre a l’Auditori
- Editorial: El caso del Matadero de Manacor representa uno de los fracasos más graves de la gestión municipal de los últimos años, tanto por su impacto económico como por sus consecuencias para el sector ganadero
- Visita a Ariany (Joan Ribot alcalde) para conocer la realidad turística del municipio, para mejorar las rutas cicloturísticas y excursionistas, así como los espacios urbanos y los servicios públicos
- El GOB reclama una Llei agrària que garanteixi el futur de la pagesia sense comprometre la protecció del territori
- L'Ajuntament de Santanyí i la Conselleria d'Agricultura Visiten la Fàbrica de Formatges Grimalt
- LA “7ª COPA DEL MUNDO DE TIRO CON HONDA 2026” PUEDE ATERRIZAR EN LA ISLA DE FORMENTERA
- Tot a punt per al Felanitx Tech Weekend “on la tecnologia, la innovació i la diversió no tenen límits”. Aquest cap de setmana 17 i 18 d’octubre en el Centre d’Educació Secundària Es Lledoner












































