
trespot3s 06/06/2026 - 10:56:32 | ![]() ![]() |

La Festa Quintada reuneix centenars de famílies al Parc Municipal de Manacor
El Parc Municipal de Manacor va acollir una nova edició de la Festa Quintada, una celebració dedicada als infants que acaben Primària i que ben aviat començaran una nova etapa educativa.
Durant tot el capvespre, els participants varen poder gaudir d'una àmplia oferta d'activitats com tallers de maquillatge, elaboració de punts de llibre i còctels sense alcohol, a més de futbolins, videojocs retro, tirolines, tir amb arc i un torneig de ping-pong.
La festa va començar amb un taller de ball de bot a càrrec de Catalina Maria i Tomeu, de l'Escola Municipal de Mallorquí, seguit de l'actuació d'Es Jai de sa Barraqueta, que va animar els assistents a sortir a ballar.
Durant tota la jornada, la presentadora Maria Nadal va ser l'encarregada de conduir l'acte.
Més tard, les Xic Xac Xou varen omplir l'escenari de música i ritme, fent ballar la major part del públic assistent i convertint el Parc Municipal en una autèntica festa.
Les diferents APIMAs i AFAs participants varen gestionar paradetes de menjar i beguda per ajudar a finançar els viatges d'estudis dels joves dels centres educatius.
La jornada va finalitzar amb l'espectacle de foc de Minifoc de ManaFoc, que va posar el punt final a un capvespre marcat pel bon ambient, la convivència i una gran participació.
La Festa Quintada ha estat dinamitzada per l'Associació 3 Potes, amb la col·laboració de l'Escola Municipal de Mallorquí, Patis Oberts, RetroMallorca, les APIMAs i AFAs participants, així com de les diferents entitats, artistes, monitors i voluntaris que han format part de la jornada.
És una activitat que es consolida com una cita destacada per celebrar el final de l'etapa de Primària, una iniciativa impulsada pel Departament d'Educació que reuneix infants, famílies i entitats en una jornada festiva oberta a tot el poble.


- Capdepera dinero de Remanentes: 1.500.000 €, Camí de Son Talent, c/Tudons (Font de Sa Cala) y calles núcleo Cala Rajada. 450.000 €, arbolado c/Hernán Cortés. 750.000 €. Aparcamientos de la piscina Es Figueral, total 2,7 millones
- Felanitx: parque solar fotovoltaico de 1,702 MWp de potencia pico y 1,65 MVA (inversores) destinado a la generación y venta de energía eléctrica. Superficie de la parcela: 3,6 ha (36.670 m²), 2.910 paneles bifaciales
- Manacor: Coalició per Mallorca denuncia la incompetència del govern de Miquel Oliver i la manca de voluntat negociadora del PP al Consell. Obres encallades, convenis pendents i milions d’euros compromesos
- CAEB ofrece colaboración al Govern y reitera la necesidad de impulsar nuevas medidas ante la escalada de la inflación
- PIMECO INFORMA DE NUEVAS AYUDAS DEL FOGAIBA PARA LA CONSERVACIÓN Y MEJORA DE EXPLOTACIONES AGRARIAS
- El comerç de Manacor et convida al concert de Manu Guix. Les persones que facin compres al petit comerç entre el 13 i el 20 d’octubre podran aconseguir entrades que tendrà lloc el 13 de novembre a l’Auditori
- Editorial: El caso del Matadero de Manacor representa uno de los fracasos más graves de la gestión municipal de los últimos años, tanto por su impacto económico como por sus consecuencias para el sector ganadero
- Visita a Ariany (Joan Ribot alcalde) para conocer la realidad turística del municipio, para mejorar las rutas cicloturísticas y excursionistas, así como los espacios urbanos y los servicios públicos
- El GOB reclama una Llei agrària que garanteixi el futur de la pagesia sense comprometre la protecció del territori
- L'Ajuntament de Santanyí i la Conselleria d'Agricultura Visiten la Fàbrica de Formatges Grimalt












































