
ajsantanyi.net 14/04/2026 - 13:20:13 | ![]() ![]() |
L’Església de Sant Andreu acull el programa 'Polifonies religioses' amb l’orgue de Jordi Bosch com a protagonista
El municipi de Santanyí es prepara per a una de les cites musicals més solemnes de l'any amb la celebració del concert Audi Spiritus de Pasqua. L’esdeveniment tindrà lloc aquest diumenge, 19 d’abril, a les 19.00 h a l’Església parroquial de Sant Andreu, oferint una proposta centrada en la música sacra i el patrimoni sonor del municipi.
El concert anirà a càrrec de la Capella de la Seu, que presentarà un programa titulat "Polifonies religioses" amb peces de diferents èpoques, estils i procedències. Sota la direcció de Joan Company, la formació combinarà el cant a capella amb l’acompanyament de l’històric orgue de Jordi Bosch, que serà interpretat per l’organista Bartomeu Mut.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha destacat la importància de l'acte: "És una gran oportunitat per gaudir de la Capella de la Seu i, a la vegada, col·laborar amb la conservació de l'orgue de Jordi Bosch, una de les joies del nostre patrimoni".
Per la seva banda, el regidor de Cultura, Mateu Nadal, ha remarcat la qualitat de la proposta: "Amb la direcció de Joan Company i l'orgue de Jordi Bosch, oferim un concert de primer nivell que referma el compromís de Santanyí amb la cultura".
L’entrada al concert tendrà un format de donatiu de 5 €, els quals es destinaran íntegrament al manteniment i a la restauració de l'orgue. Les entrades es poden adquirir de forma anticipada a través del portal ticketib.com o directament a la taquilla abans de l'inici de l'acte.
Amb aquesta iniciativa, l'Ajuntament de Santanyí, en col·laboració amb la Parròquia de Sant Andreu i la Comissió de l'Orgue, continua treballant per posar en valor la cultura local i el manteniment dels seus elements històrics més preuats.


- Coalició per Mallorca presenta el seu projecte a Inca i reforça la seva implantació arreu de l’illa
- Editorial: Manacor y Mallorca necesitan un Matadero que funcione, no otro comunicado anunciando una nueva reunión. Ha llegado la hora de pasar de las palabras a los hechos, poner sobre la mesa un calendario, una solución definitiva señor Montero
- L’Ajuntament de Manacor, el Consell de Mallorca i el Govern han mantengut una reunió de feina per abordar la situació actual del projecte de l’Escorxador municipal, per donar servei al sector ramader, definir
- La Policía Nacional detiene a un técnico por sustraer más de 146.000 euros del interior de cajeros automáticos
- Baleares ultima los preparativos para competir en el Campeonato de España de Cocina y Repostería
- L'Ajuntament de Santanyí Inverteix prop de 30.000 Euros en la renovació del pati d'infantil del CEIP Calonge
- Manacor: L’Escola Municipal de Mallorquí commemora el centenari de Blai Bonet amb dues activitats. Un espectacle musical i una tertúlia reivindicaran els dies 29 i 30 d’octubre
- El Saló de la Creativitat, les Manualitats & DIY tornarà els dies 24 i 25 d’octubre a la Fàbrica Ramis d’Inca amb noves propostes, gastronomia, sorpreses i el lliurament del III Premi d’Honor
- Capdepera dinero de Remanentes: 1.500.000 €, Camí de Son Talent, c/Tudons (Font de Sa Cala) y calles núcleo Cala Rajada. 450.000 €, arbolado c/Hernán Cortés. 750.000 €. Aparcamientos de la piscina Es Figueral, total 2,7 millones
- Felanitx: parque solar fotovoltaico de 1,702 MWp de potencia pico y 1,65 MVA (inversores) destinado a la generación y venta de energía eléctrica. Superficie de la parcela: 3,6 ha (36.670 m²), 2.910 paneles bifaciales












































